3 Mayıs 2011 Salı

Çanakkale'ye Bi'Huzur Gezisi

Sevgili okuyucular bu aralar buralarda çok bunaldım.Bu yüzdende arkadaşlarla 3 günlük bir Çanakkale seyahati düzenledik.Perşembe sabahı yola çıkıcaz.Bu kısa gezi için Alsancak Benetton'dan son derece sevimli bir tekerlekli bavul aldım.Bu arada tam bir turist gezisi olucak seyahatimiz yani öyle gidip otelde oturmak yok,gezicez.Bu günler geziye çıkmadan önce de bayaaa bir işim var.Ağda,manikür falan filan.Ve geçenlerde kötü bir olayda geldi başıma tam gezi üstü.Canon fotoğraf makinemi düşürdüm ve bozuldu :/ Tamir edilmiycek gibi dedi bu işten anlayan arkadaşlarım.Seyahata çıkmadan önce yeni bir tane alabilirsem alıcam;alamassamda arkadaşlarımınkinden idare edicem.Bu yazıyı yazarken ve bu aralar çoğu zaman bana eşlik eden şarkı Candan Erçetin-Git diye ekliyorum ve yazıyı burda noktalıyorum.Herkeze iyi günler,öptüm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder